Excursió del Servei de Teràpia Ocupacional Fundació Pere Mata al Delta de l'Ebre

El passat divendres dia 20 d’octubre un grup de 34 persones usuàries del Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata i acompanyats pel seu personal de suport vam realitzar una sortida al Delta de l’Ebre.

Primer de tot ens vam dirigir a Sant Carles de la Ràpita des d’on vam iniciar una visita guiada per la part del Delta on, en aquesta època de l’any, fan parada les aus migratòries que viatgen de les zones més fredes d’Europa cap al sud d’Europa i nord d’Àfrica. El moment més emocionant va ser quan vam veure enlairar-se un estol de flamencs i passar volant a només uns metres per davant nostre. Vam poder contemplar la seva llargària estilitzada i el color rosat de les seves plomes.
Després de la visita guiada i com ja és tradició vam poder degustar una saborosa paella al Restaurant Casa Nuri, de Deltebre.

Galería de Imágenes FPM