El Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata crea el Taller de periodistes

Al Servei de teràpia ocupacional de la Fundació Pere Mata hem creat un nou espai que s’anomena “Taller de periodistes”. En aquest taller escriurem les notícies més importants del Servei.

El grup que treballarà totes aquestes notícies està format per vuit persones usuàries i un monitor. Entre totes les persones participants hem escollit un nom amb el que firmarem les notícies: “Els Nouset”.

Les notícies que redactarem seran escollides pels Nouset, aquestes podran ser sobre activitats del Servei, sortides extraordinàries, festes,  etc.  Entre tots i totes redactarem la notícia i seguidament la transcriurem a l’ordinador.  També escollirem una fotografia que la representi.

Els Nouset ens estrenem redactant aquesta mateixa notícia, esperem que  us agradi i que ens aneu seguint a la web.

Una salutació a tots,

Els Nouset