Empresas del Grup Pere Mata

XXV Olimpíada de la Residència Assistida Monestir de Sant Bartomeu de Bellpuig

La Residència Assistida Monestir de Sant Bartomeu, de la Fundació Pere Mata, va celebrar els passats 18, 19 i 20 de juny la seva 25ena olimpíada.

En aquesta edició, els residents i personal van participar i gaudir de valent en totes les seves proves i concursos. La jornada inaugural va estar presidida per la Sra. Inés Granollers, tinent d’alcalde de Bellpuig i diputada al congrés. En el seu discurs inaugural, va deixar constància de la seva implicació futura amb la Residència, explicant que des del nou ajuntament, vetllaran perquè tots els residents se sentin com a vilatans que són, de Bellpuig. Ja per la tarda, van continuar les proves i concursos i es va acabar el dia amb una fantàstica xocolatada.

A l’endemà, ens va visitar el director dels serveis territorial del Departament a Lleida, el Sr. Joan Santacana, que va aprofitar per conversar amb els residents i també va participar en una de les proves que es feien pel matí, el tir al conill.

Ja per la tarda, vam donar el tret de sortida a la 5ª Festa de la Cervesa i del “bocata” de Frankfurt als jardins de la Residència. A l’últim dia, vam acabar la resta de proves, la punteria i la cursa de rucs, i vam comptar amb la presencia del nou alcalde de Bellpuig, el Sr. Jordi Estiarte. La Xaranga Va i Ve, va animar a tots els convidats i personal en el transcurs del dinar de germanor que es va celebrar al migdia. Ja per la tarda i després dels discursos i parlaments dels nostres convidats, es va realitzar l’entrega dels premis i trofeus d’aquesta edició.

Com a convidats ens van acompanyar el Sr. Enric Cardús, gerent de la Fundació Pere Mata, representants del nou consistori de Bellpuig i de l’Associació de gent gran La Joia, el mossèn de la localitat, Mn. Abel i bona part del personal de la Residència del Grup Pere Mata.

Galería de Imágenes FPM

VER MÁS ACTOS