La Residència Jaume Batlle de Poblenou celebra el seu XXVI aniversari

La Residència Jaume Batlle de Poblenou de la Fundació Pere Mata ha celebrat el seu XXVI aniversari. Hem fet diverses activitats durant la setmana (balls i música, jocs antics, activitats intergeneracionals, exposicions, i com a final de festa espectacle de màgia) l’últim dia també ens van acompanyar, el Sr. Enric Cardús, Gerent de la Fundació Pere Mata i el Sr. Benjamí Nus, Coordinador de les residencies de Gent Gran.

Aniversari Poble Nou 3 - copiaLa residència va ser inaugurada l’any de les Olimpíades, i 26 anys desprès continuem així, caminant plegats, creixent junts, compartint les inquietuds, les alegries, les penes i la saviesa que ens dona el viure i treballar amb totes les persones que han deixat la seva petjada.

Fins l’any vinent!

Galería de Imágenes FPM