Empresas del Grup Pere Mata

“La biblioteca es belluga per tu” a la Residència Assistida Monestir de Sant Bartomeu de Bellpuig

La Residència Assistida Monestir de Sant Bartomeu de Bellpuig, de la Fundació Pere Mata, ha donat el tret de sortida a la nova temporada del projecte "La Biblioteca es Belluga per Tu".

Aquesta activitat, pretén acostar la lectura i els serveis públics de la biblioteca a totes aquelles persones que per diversos motius, funcionals, de salut, discapacitat, etc, ja no la poden practicar amb normalitat o bé no s'hi poden desplaçar. Com a resposta i solució a aquestes mancances, una voluntària de la Biblioteca Municipal de Bellpuig, es desplaça cada setmana per oferir una hora de lectura a un grup de residents.

La majoria de persones d'aquest grup, han estat lectores durant tota la seva vida, però ara, pels motius que anúncien els objectius d'aquest projecte, ja no poden realitzar-la tal com voldrien.

El tema del llibre a llegir s'escull entre tots, així com els altres serveis que inclou el projecte, com ara la música, les revistes o les pel·lícules i documentals. Per poder participar en l'activitat, els residents es fan socis de la biblioteca i se'ls hi lliura el corresponent carnet, podent així gaudir de totes les seves avantatges, igual que qualsevol altre usuari de la comarca de l'Urgell.

Galería de Imágenes FPM

VER MÁS ACTOS