L’Associació La Muralla celebra 20 anys

El dimarts 10 de juliol l’Associació Ment i Salut La Muralla de Tarragona va celebrar els seus vint anys de funcionament amb una gran festa al Teatret del Serrallo de Tarragona on no hi van faltar els parlaments i diverses actuacions amb ball i piscolabis.

Hi van assistir molts usuaris de la Llar Residència de Tarragona de la Fundació Pere Mata, que també es troben vinculats a la xarxa de recursos socials i sanitaris,  els seus  familiars, els professionals i representants de l’administració pública i la política municipal.

Aquesta entitat va néixer fruit de la bona voluntat de treballadors vinculats al Grup Pere Mata i dels seus usuaris i familiars, donant resposta  a les necessitats i desitjos de donar un enfoc més social i rehabilitador dels problemes de salut mental.

Des d’aquesta entitat social sense ànim de lucre han impulsat al llarg d’aquests anys moltes activitats, projectes i iniciatives per  afavorir la inserció social i comunitària del col·lectiu de persones amb problemes de salut mental i de les seves famílies.

Gràcies per aquesta gran tasca!! Per molts anys!!

Galería de Imágenes FPM