La recollida selectiva: repte de futur

Durant el matí del dijous 31 d'octubre Fundació Pere Mata ha participat a la jornada participativa per la redacció de la nova llei de la recollida selectiva.

Després d'analitzar els resultats de l'any 2018 on l'evolució de la recollida ha millorat fins a situar-se de manera genèrica per damunt del 60% s'ha pogut desgranar municipi per municipi les seves aportacions deduint que la part on s'ha d'enfocar els grans esforços és a la fracció orgànica.

"Per millorar s'ha de liderar el canvi des de les grans ciutats" ha apuntat el Sr. Josep Maria Tost, Director de l'Agència de Residus de Catalunya.

A Fundació Pere Mata estem implicats a participar en aquest canvi i participem activament promovent canvis interns per tal de reduir els residus i des del Centre Especial de Treball treballarem en nous projectes per fer-ho possible.

Galería de Imágenes FPM