Empresas del Grup Pere Mata

Escolta, descobreix i crea la teva música

Durant el mes de maig i juny s’ha dut a terme un taller musical dins del programa Art Change fruit de la col.laboració entre l’Obra Social La Caixa i l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) a la seu de Caixafòrum de Tarragona.

Hi han participat persones usuàries vinculades a l’Associació La Muralla i a la Llar Residència Tarragona de la Fundació Pere Mata.

Els professors i músics Quico i Elena han guiat al grup en la creació musical de peces instrumentals al llarg de set sessions d’assaig musical d’una hora i mitja distribuïdes entre maig i juny. En la darrera sessió, del dijous 7 de juny, es va fer el concert final de l’activitat després d’anar assajant diferents peces musicals.

La música permet crear vincles, treballar la capacitat d’expressió i de comunicació, l’escolta i promoure la creativitat i millorar l’autoestima alhora que els seus participants s’integren en una activitat comunitària.

La valoració global de l’activitat ha estat molt positiva i esperem poder-ne gaudir de nou en properes edicions.

Galería de Imágenes FPM

VER MÁS ACTOS