Empresas del Grup Pere Mata

Trastorns de la conducta alimentària en l'adolescència impartit per la FPMTE

5a Jornada Professional. Trastorns de la conducta alimentària en l’adolescència impartit per professionals de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre

Aquest any dintre de les jornades professionals de l’Ofina Jove de la Terra Alta, s’ha volgut incidir i donar visibilitat als trastorns en la conducta alimentària. En el marc de les jornades, el 17 d’octubre, es va impartir un curs formatiu a càrrec de professionals de la xarxa infantil de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre (FPMTE).

Aquesta Jornada s’ha impartit a Gandesa al Centre Empresarial Terra Alta, on van assistir diferents professionals de l’àrea de joventut, salut, social i docència. El contingut del curs va incloure aspectes rellevants com l’epidemiològica, la detecció, els factors de risc i protecció i l’alimentació, així com també es van incloure els factors socials i les diferències de gènere, variable significativa en aquests trastorns.

El contingut teòric del curs va succeir conjuntament amb aspectes pràctics i amb un debat de tancament i es va estructurar en l’ordre següent:

• EL COS I ELS FACTORS SOCIALS. Dra. Lídia Sarrió supervisora d’infermeria de la FPMTE.
  • ELS TRASTORNS ALIMENTARIS: TIPUS, EPIDEMIOLOGIA, FACTORS DE RISC, DETECCIÓ, ABORDATGE I NIVELLS D’ATENCIÓ. Susana Martí, psicòloga del CSMIJ de Mora d’Ebre de la FPMTE.
  • FACTORS DE PROTECCIÓ. Elvira Pla, infermera del CSMIJ d’Amposta i Tortosa de la FPMTE.
  • ALIMENTACIÓ I ADOLESCÈNCIA. Roger Ferrer, infermer del HDIJ de la FPMTE.
La Jornada va tenir una bona acollida, va comptar amb 50 inscrits, on també es va incloure l’exposició d’un treball de recerca d’una exalumna, Mar Puig, de l’Institut Terra Alta i  i un esmorzar saludable a càrrec d’Oriol Fidel, farmacèutic i nutricionista.

Galería de Imágenes FPM

VER MÁS ACTOS