La Marató de TV3 al Centre Sociosanitari Residència Monterols

Des del Centre Sociosanitari Residència Monterols, de l’Hospital Universitari Institut Pere Mata, tant amb els usuaris d’Hospital de Dia com els de sociosanitari, s’ha participat amb la Marató de TV3, aquest any per aconseguir fons per a la investigació del càncer.

Els nostres usuaris van participar en la decoració i la venda de torretes amb cactus per posar el nostre granet de sorra en aquest tema que malauradament és molt actual i afecta a moltes famílies.

També es va fer una sessió de cine amb la pel·lícula “Ahora o nunca”  i posteriorment es va fer un col·loqui on els pacients van poder expressar les seves sensacions i reflexions.

Amb totes les activitats realitzades, finalment, s’han recaptat gairebé 300 euros.

Agraïm a tots la vostra col·laboració.

Galería de Imágenes FPM