Empresas del Grup Pere Mata

Obtenció del projecte FIS

L'Hospital Universitari Institut Pere Mata participarà en l'estudi multicèntric Adaptació i validació de la Bateria Cognitiva Brief Assessment of Cognition App (BAC App) i del Virtual Assessment of Functional Capacity Tool (VRFCAT) per a ús a Espanya. Aquest estudi serà finançat pel Ministeri de Ciència i Innovació i participaran 13 hospitals de salut mental del territori espanyol, membres del consorci CIBERSAM. El projecte serà coordinat per la Fundació Institut de Recerca Marquès de Valdecilla (IDIVAL) i en el nostre centre per Alfonso Gutiérrez-Zotes. En concret aquest estudi permetrà l'adaptació i validació a Espanya de dues eines neuropsicològiques en format virtual per al registre de l'habilitat dels pacients per a fer tasques que són una part habitual de la vida quotidiana. Aquesta adaptació, permetrà al nostre país, un millor diagnòstic de dèficits cognitius funcionals que es produeixen en el context de les tasques ordinàries així com millorar el disseny de plans de tractament de pacients amb trastorns de l'espectre d'esquizofrènia.

Galería de Imágenes FPM

VER MÁS ACTOS