Empresas del Grup Pere Mata

La Ribera d'Ebre en Flor i el SRC Móra

La Ribera d’Ebre ja es vesteix de gala gràcies a la floració dels arbres fruiters, ametllers, cirerers i presseguers. Per aquest motiu, el passat divendres, es va organitzar amb les persones usuàries del Programa Bàsic del Servei de Rehabilitació Comunitària (SRC) de Móra d’Ebre de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre (FPMTE),  una sortida esportiva i cultural que també, ens permetés gaudir d’aquest espectacle floral en blanc, rosa i verd.

Vam realitzar una caminada, de baixa dificultat i intensitat, des de Móra d’Ebre fins al municipi de Benissanet pel camí de les sènies (un dels trams del GR-99), on vam poder gaudir d’aquest espectacle cromàtic dels camps florits de la Ribera d’Ebre. Una vegada vam arribar a la població, vam fer una visita guiada al refugi antiaeri de la Font Gran, i vam veure un audiovisual on les dones de Benissanet ens expliquen com van construir el refugi per protegir-se dels atacs aeris produïts durant la Batalla de l’Ebre, una de les més llargues i dures de la guerra civil, la qual, es va desenvolupar durant els mesos de juliol  a novembre del 1938.

La sortida va ser molt profitosa, ja que vam poder potenciar hàbits de vida saludables mitjançant el coneixement del nostre entorn natural i alhora, es va fomentar la promoció de la cultura.

En definitiva, una experiència fantàstica, i per això us animem a què us deixeu seduir per aquest regal de la natura que també es pot acompanyar de cultura i d’esport.

Galería de Imágenes FPM

VER MÁS ACTOS