Empresas del Grup Pere Mata

Unes 800 persones a la Festa de les Famílies de Villablanca

Unes 800 persones entre familiars i residents han participat en la Festa de les famílies organitzada per Villablanca aquest dissabte 16 de juny. Durant la jornada s'ha presentat a les famílies l’exposició “Escoltant els colors” i els nous espais Alzina d’activitats especialitzades per als usuaris en el marc del projecte Som-hi.

La setena edició de la Festa ha comptat amb la presència del gerent de la regió sanitària del Camp de Tarragona, Roger Pla, a més de l'alcalde de Reus, Carles Pellicer, la ferent de Villablanca, Cori Rodríguez, el director mèdic, Francisco Aguilera, i la direcció del Grup Pere Mata.
20180616_164127 - copia

L'alcalde ha fet especial esment de la bona feina que es fa a Villablanca i ha agraït la feina dels professionals per la seva dedicació, vocació i bon saber fer. Tot seguit, l'alcalde ha visitat les noves sales d'activitats.

Cal recordar que “Escoltant els colors” és una mostra de pintures fetes pels usuaris de Villablanca, a partir de la col·laboració amb la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC). Aquesta mostra s’ha exposat en diversos centres cívics de Reus, i a partir de l’octubre es podrà veure a al Centre Cívic Migjorn i, del 4 de febrer al 2 de març de 2019, al Centre de Lectura de Reus.

20180616_173320 - copiaD’altra banda, les famílies també han conegut el projecte Som-hi! d’activitats especialitzades i individualitzades, que s’adrecen als 600 residents de Villablanca. Per dur terme el projecte s’ha creat el nou espai Alzina amb 7 sales tematitzades per a fer diverses activitats, entre les quals s’hi inclouen activitats amb robots, una taula tàctil multisensorial i programes semblants als videojoc amb una x-box.

Per dur terme el projecte s’ha creat el nou espai Alzina amb 7 sales dissenyades per a l’atenció integral dels nostres usuaris, dos sales i un despatx on treballem el cos i moviment, en altres dos treballem suport psicopedagògic, una de les quals es proveeix de noves tecnologies amb robòtica social i les altres dos per a que puguin rebre suport afectiu.

El dia de la festa, familiars i convidats van passejar-se per l’espai interior d´Alzina, a una de les sales van poder gaudir de la projecció d’un vídeo que ensenyava totes les activitats realitzades a cadascuna de les sales i els seus objectius per a una creixent qualitat de vida. Podeu consultar aquest vídeo: (incrustaré el vídeo que penjaré a youtube del Canal del Grup Pere Mata)

Un any més en aquesta jornada podem mostrar la feina que fem entre tots, personal d’atenció directa, els seus responsables, monitors  i tècnics, coordinadors dels serveis,  equip de manteniment i neteja, oficina mèdica, direcció i gerència, tots som SOM-HI.   Seguim tenint com a fita projectes creatius i innovadors amb millora de les instal·lacions, una aposta per seguir amb els valors de la nostra entitat: QUALITAT, INNOVACIÓ i IL.LUSIÓ.

Galería de Imágenes FPM

VER MÁS ACTOS