V Jornada de bioètica

El dia 22 de novembre de 2022, al Centre de Lectura de Reus, se celebra la V Jornada de Bioètica amb el títol: Projecte de vida: qui limita el què?. Jornada organitzada per Villablanca Serveis Assistencials i l'Hospital Universitari Institut Pere Mata.

Programa:

9 hores. Benvinguda institucional. Cori Juanpere Magrané. Presidenta del Comitè de Bioètica HUIPM-VB

9.10 hores. Conferència inaugural. Núria Terribas Sala. Jurista, especialitzada en bioètica. Directora de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i de la Càtedra de Bioètica de la UVic-UCC

10:45 hores. Taula 1. Com gestionem la informació sensible? El respecte a les persones: ús i maneig de la "informació sensible". Dinamitzador: Donis Mas Rosell. Equip de Salut Mental Centre Penitenciari Mas d'Enric. Comitè de Bioètica HUIPM-VB.

Participants: Àngel Quintano Abelló (Activista en Salut Mental Camp de Tarragona), Anna M. Prats Malras (Vocal del CESSC. Coordinadora del comitè d'ètica. Intervenció Social Sant Joan de Déu), Judit Roig Vidal (Treballadora social UPD i Unitat Aguts HUIPM

12:05 hores. Taula 2. La decisió de tenir fills. Una missió impossible?. Dinamitzador: Juan A. García Virumbrales. Psicòleg clínic Servei de Rehabilitació Comunitària de Reus. HU IPM.

Participants: Laura Balbuena Jurado i Vanesa Olivé Colom (Direcció tècnica Àrea Tutelar Fundació Pere Mata), Toni Solé Brú (Educador Social. EAIA Supracomarcal del Baix Camp - Consell Comarcal del Baix Camp), Alba Roca Lecumberri (Cap de la Unitat de Salut Mental Perinatal Hospital Clínic de Barcelona) i Olga Ibañez Salvador (Treballadora social CSMIJ Tarragona).

13:50 h. Cloenda.

Àngels Ortega Reverte (Psicòloga clínica. Directora Mèdica VB) i Francesc X. Arrufat Nebot (Psiquiatre. Gerent HU IPM)

Galería de Imágenes FPM