Participació de la Fundació Pere Mata al Business with Social Value 2024

• Business With Social Value 2024 a Barcelona: Fomentant la Inclusió i la Responsabilitat Social amb la Participació de la Fundació Pere Mata

El 31 de maig de 2024, Barcelona ha acollit una nova edició de l'esdeveniment "Business With Social Value", una trobada anual que té com a objectiu donar a conèixer els productes i serveis dels Centres Especials de Treball i les Empreses d'Inserció no lucratives. Aquest esdeveniment és un punt de trobada clau entre aquestes entitats i les institucions, organismes i empreses mercantils, fomentant la integració social i laboral de persones en situació de vulnerabilitat.

L'esdeveniment, que aquest any es celebra a l'Hotel Alimara, reuneix més de 200 organitzacions, incloent-hi empreses comercials, institucions públiques i representants d'entitats socials. Un dels participants destacats d'aquest any és la Fundació Pere Mata, que ha presentat diverses iniciatives innovadores per a la inclusió laboral de persones amb trastorns de salut mental. Durant la jornada, es fan presentacions  i taules rodones que tracten temes com la sostenibilitat, la responsabilitat social corporativa i les oportunitats de col·laboració entre el sector empresarial i el sector social.

Els Centres Especials de Treball i les Empreses d'Inserció tenen l'oportunitat de mostrar els seus productes i serveis, que van des de productes manufacturats fins a serveis de neteja, jardineria i tecnologies de la informació. Aquestes entitats juguen un paper essencial en proporcionar feina i formació a persones amb discapacitat i a aquelles en risc d'exclusió social, contribuint així a la seva inclusió efectiva al mercat laboral.

El "Business With Social Value 2024" reafirma un cop més el seu paper com a catalitzador de canvi, fomentant una economia més inclusiva i solidària. Els organitzadors ja estan planificant la propera edició de l'esdeveniment, amb l'objectiu de seguir enfortint aquestes xarxes de col·laboració i augmentar l'impacte social positiu a la comunitat.