L’ordre Caòtic: Salut Mental i dificultats per accedir a una feina

Des del Servei Prelaboral de Reus, de la Fundació Pere Mata, servei que té com a objectiu la inserció laboral de persones amb problemàtica derivada de la salut menta, tenim el plaer de presentar-vos el tercer episodi del nostre podcast L’ORDRE CAÒTIC!

Aquest podcast l’elaborem dins de les activitats del nostre servei per poder treballar diferents competències necessàries per poder retornar al mon laboral, competències com son el treball en equip, la creativitat, la comunicació o la iniciativa. Però sobretot per poder acostar el mon de la salut mental a la societat i poder lluitar així contra l’estigma que hi ha al seu voltant i que tant perjudicial resulta.

En aquesta ocasió hem volgut parlar sobre les dificultats per accedir a un lloc de feina amb un diagnòstic de salut mental. Això ens ha plantejat moltes qüestions, però sobretot la que més hem debatut és si li comunicaríem a la empresa que tenim aquest diagnòstic o no.

Si voleu saber les nostres opinions, escolteu-nos!!

Esperem que us agradi i que com sempre aquest podcast serveixi per fomentar la comprensió envers totes aquelles persones que lluitem dia a dia contra l’estigma que moltes vegades ens trobem en la nostra societat.

Us animem també a que entreu al nostre Instagram splreus, on ens podeu deixar les vostres opinions sobre aquest tema.