Fundació Pere Mata reprèn les xerrades en el Programa Ocell de Foc de les Terres de l'Ebre

Per segon any consecutiu, les tècniques del Servei Prelaboral d’Amposta de la Fundació Pere Mata (FPM), la Mamen Alfara i la Carla Castillo, continuen amb les xerrades organitzades dintre del Programa Ocell de Foc.

En la programació d’aquest any, estan previstes un total de 5 xerrades destinades a les famílies del territori i 3 xerrades orientades a professionals que treballen amb el jovent. Les xerrades d’aquesta edició porten el lema de “Societat Digital i Salut Mental”.

El passat 8 de maig es va començar amb la primera sessió destinada a les famílies de la localitat de La Sénia. En aquesta es van abordar temes tan transcendentals com en quin context actual ens trobem, quin ús o abús es fan de les pantalles, quin impacte té en la salut mental, on està el límit i quins hàbits saludables es poden treballar al respecte.

Cal destacar la bona acollida que va tenir aquesta primera sessió, on les persones assistents van poder resoldre dubtes i emportar-se estratègies per abordar aquest tema que està tant a la “moda” en l’actualitat.

A continuació, es detallen les dates de les properes sessions organitzades i s’anima a la participació de tota persona interessada.

Grups Famílies:
  • 08/05 La Sénia