Xerrada sobre Societat Digital i Salut Mental

El passat dimecres 22 i el divendres 24 de maig, les tècniques del Servei Prelaboral d’Amposta de la Fundació Pere Mata han continuat impartint dues xerrades més, dintre del Programa Ocell de Foc, en aquest cas a les localitats de Flix i Tortosa, respectivament.

En ambdós col·loquis la participació ha estat molt positiva, sent aquestes destinades a un públic familiar i participant al volant d’unes 13 famílies, aproximadament. En aquestes s’ha vist palès la preocupació de les famílies per un tema que en l’actualitat està a l’ordre del dia i genera una gran controvèrsia sobre els tempos que el jovent ha de fer ús de les pantalles i a quina edat han de tenir el primer mòbil.

Per part de l’equip tècnic s’han abordat factors de risc i s’han treballat factors de prevenció, proporcionant d’aquesta manera estratègies a les famílies per poder treballar amb el seu jovent i com delimitar aquest ús.

L’objectiu d’aquestes xerrades va més enllà d’informar sobre l’addicció a les pantalles, si no que també es pretén sensibilitzar al públic sobre la problemàtica que pot acabar sorgint respecte a l’afectació sobre la salut mental.

La propera xerrada està destinada a professionals que treballen amb el jovent, concretament a la localitat de Gandesa.