Segon any consecutiu del projecte d'envelliment prematur de la Fundació Pere Mata

La Fundació Pere Mata desenvolupa per segon any consecutiu el Projecte d'Envelliment Prematur, subvencionat pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, una iniciativa dedicada a proporcionar un suport integral a les persones treballadores del Centre Especial de Treball durant la transició del món laboral a la jubilació.

El projecte d’Envelliment Prematur té com objectiu garantir una transició progressiva i satisfactòria cap a la jubilació, oferint un acompanyament personalitzat i buscant els recursos especialitzats per ajudar-los a planificar i a fer front en aquesta nova etapa de la vida.

Aquest projecte innovador, adreçat a les persones treballadores que es troben en edat per jubilar-se anticipadament, ja sigui per motius de salut o altres circumstàncies; se’ls hi ofereix una gamma de serveis que inclouen activitats formatives i recreatives, així com també de suport comunitari per fomentar una xarxa de suport estable en aquesta nova etapa.

Amb el llançament del segon any del Projecte d'Envelliment Prematur, la Fundació Pere Mata reafirma el seu compromís amb el suport i l'acompanyament de les persones treballadores en aquesta transició significativa, assegurant-se que cada persona rebi el suport i els recursos necessaris per gaudir d'una jubilació plena i satisfactòria.