A l'Hospital de dia del Centre Sociosanitari Residencia Monterols celebren la castanyada

La setmana abans del pont de la Castanyada els usuaris de l’Hospital de dia del Centre Sociosanitari Residencia Monterols van preparar panellets. Aquests, són unes postres tradicionals catalanes que es preparen per a Tots Sants.

Durant el taller es van treballar diversos objectius, dels que destaquen:
  • Estimular la memòria de la recepta i les tradicions de l’època de l’any
  • Treballar la motricitat fina donant forma i decorant els panellets
  • Comprendre i seguir uns passos determinats per a cuinar
  • Potenciar les relacions socials i el treball en grup
Per finalitzar, van celebrar la Castanyada menjant panellets i compartint les seves experiències i tradicions d’aquestes dates. Aquest tipus de celebracions alegren el dia als nostres usuaris que van acabar la jornada cantant i ballant.

L’Equip de l’Hospital de dia promou aquest tipus de tallers, ja que observa als usuaris amb il·lusió, motivació i alegria prepara’n i fent l’activitat.