La Casa d'Oficis de l'Ajuntament de Tarragona visita la Fundació Pere Mata

El passat dijous, 3 de març un total de 10 alumnes i 2 professors d’una de les especialitats formatives de la Casa d’Oficis de l’Ajuntament de Tarragona van venir a conèixer les instal·lacions del carrer Tolerància de la Fundació Pere Mata.

Els alumnes són joves d’entre 16 i 24 anys, que realitzen el grau mig de Tècnic d’Atenció Sociosanitària a persones dependents en institucions socials. El programa té una durada total d’un any.

L’objectiu de la visita va ser poder conèixer la Xarxa Social de Salut Mental que ofereix Fundació Pere Mata, i endinsar-se en el funcionament diari dels serveis laborals.

També van poder conèixer els serveis d’habitatges, expressant interès i motivació, ja que adquiriran les competències professionals per poder-hi treballar.