Xerrada d'aproximació a la malaltia mental al Consell de Normalització Lingüística

El passat divendres 4 de març la psicòloga del Servei Prelaboral (SPL) de la Fundació Pere Mata, Alba Juncosa va realitzar una xerrada al Consell de Normalització Lingüística (CNL) de Reus.

Aquest any s'ha signat Conveni de col·laboració entre el CNL i la Fundació Pere Mata, i per primera vegada s'han iniciat cursos de català pels usuaris del SPL, amb l’objectiu que puguin beneficiar-se d'una formació certificada i afavorir així la seva inserció laboral.

Els professionals que imparteixen la formació al CNL, van sol·licitar informació envers la malaltia mental per tal de poder-la conèixer millor i tenir  en compte les seves característiques a l’hora de realitzar les classes.

La valoració va ser molt positiva ja que els professionals van poder conèixer que és la malaltia mental, sensibilitzar-se envers aquesta i trencar barreres i tòpics.