Residència Onze de Setembre participa en la paella popular de la Festa Major del Prat de Llobregat

La Residència i Centre de Dia Onze de Setembre participa en la Paella Popular per a la Gent Gran de la Festa Major del Prat de Llobregat.

Amb motiu de la Festa Major del Prat de Llobregat, la Residència i Centre de Dia Onze de Setembre de Pere Mata Social, va acudir el passat 19 de setembre al Parc Nou per a celebrar la paella popular per a la gent gran organitzada per l’ajuntament del poble.

Les persones usuàries, familiars i professionals del centre van poder gaudir d’un matí de bon temps, menjar i millor companyia. Per a començar la celebració es van poder assaborir diversos embotits, truita de patates, olives, patates fregides i refrescs, omplint de felicitat e il·lusió a tots els usuaris que tan alegres estaven de participar en la paella.

Després dels aperitius va arribar la famosa gran paella carregada de sabor i que a tots els usuaris i usuàries de la nostra residència els va a encantar.

No van faltar les postres amb gelats de diversos sabors. Va haver-hi qui va repetir per a endolcir-se encara més i tots van quedar molt satisfets de la sortida al Parc Nou.

Finalitzava el menjar i donava principi el ball, que contagiava l’ambient de bon humor i felicitat després d’un dia especial per als habitants i veïns del Prat de Llobregat que celebraven així la seva paella popular de festa major en companyia de la gent gran. I com cada any la residència Onze de Setembre no va faltar a la seva cita.