Residència Onze de Setembre celebra el seu 16è aniversari al ritme de música, xerinola i quintotapa

La setmana passada, es va celebrar a la Residència Onze de Setembre, el seu 16è aniversari, sempre tant divertit i ple d’activitats que van omplir d’alegria als nostres residents.

Va començar el passat dijous 26  al ritme de Balls en línia de l’Associació de la Cooperativa del Prat de Llobregat que van voler participar i mostrar-nos les seves destreses amb ritme i bon humor. Van contagiar la seva alegria i van animar a ballar als nostres residents.

La festa va continuar al matí del divendres 27 amb el taller de cuina, on es van preparar deliciosos croissants que els usuaris van anar decorant al seu gust amb crema, xocolata o sucre. A la tarda es van degustar els croissants i a més es va afegir xocolata i fartons per a berenar. Per tal de rebaixar aquest berenar tan dolça va haver-hi una gimcana ambientada en l’aniversari amb jocs molt variats i divertits.

I finalment, el dia estrella va ser el dissabte on es va gaudir de la gran celebració que tots estàvem esperant. L’espectacle el van inaugurar el grup “Gòspel Prat Project” i van continuar les havaneres “El Calamar” que van posar a tots a ballar i van contagiar la seva energia i simpatia. No van parar d’arribar famílies per a compartir aquest dia tan especial i celebrar els 16 anys de la residència amb la degustació del “Quintotapa”.  A la tarda no van parar el ritme amb “l’Escola de flamenc Mavi Arias” i el grup “Sabor a Cuba” que va fer ballar, riure i tancar un dia grandiós per a tots els assistents.

Un any més la residència va posar a tots els residents, familiars i treballadors a compartir un bonic dia envoltat d’espectacles, ritme i sabor. Feliços 16!